«Ақмола облысы білім бөлімінің Астрахан ауданындағы білім бөлімінің Зеленое ауылының негізгі орта мектебі» КММ
КГУ «Общеобразовательная школа села Зеленое отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

Соц.сети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ата-аналар жиналысы "менің баламның болашағы-менің болашағым»

Мақсаты: 9-сынып оқушылары мен ата-аналарды
кәсіптік даярлықты ұйымдастыру, еңбек нарығындағы жағдай туралы, мамандық алу мүмкіндігі туралы; алдын алу және шешу тәсілдерін меңгеру мақсатында оқушылардың өзін-өзі анықтауы кезіндегі жанжалды жағдайды модельдеу.
Ата-аналарға 9-сыныпта профильге дейінгі дайындық туралы ақпарат беріңіз.
* Ата-аналарға алғашқы кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелерінде балаларымен өзара әрекеттесу жолдарын табуға көмектесу.
* Ата-аналарға 9-сыныпты бітіргеннен кейін балаларының білім алу жолдары туралы ақпарат беріңіз.
1. Сынып жетекшісінің кіріспе сөзі:
9-сыныптан кейін оқу: артықшылықтары мен кемшіліктері 9-сыныпты бітіргеннен кейін білім алуды жалғастыру туралы шешім қабылдағанда, орта арнайы білім берудің пайдасына таңдау жасаудың жақсы жақтары мен кемшіліктерін өлшеңіз.
9 сыныптан кейін кімге оқуға бару оңай емес. Бұл жас жігіттің немесе қыздың мектеп бітіргеннен кейінгі алғашқы және маңызды қадамы. Сіз 9-сынып түлегін сирек кездестіресіз, ол қайда оқуға барғысы келетінін жақсы біледі. Мұнда оған көмекке ата-аналар, мұғалімдер ... және статистика көрсетеді, қандай мамандықтар ең сұранысқа ие өндірістерде және олардың қандай болашағы бар кәсіби өсу.
- Жасөспірім алғаш рет өмірдің ең маңызды мәселелерінің бірін шешу қажеттілігіне тап болды: "бұдан әрі не істеу керек, кім болу керек?"байқаулық алдында күрделі міндет. Көптеген заманауи мамандықтарға назар аудару керек; қалада, ауданда тиісті кәсіпорындар, мекемелер, оқу орындары бар-жоғын ескеру қажет; ол өмір сүретін отбасының материалдық жағдайларын ескеру, ата-аналардың ұсынысы мен қалауымен санасу, таңдалған мамандық адамның жеке психологиялық қасиеттеріне қойылатын талаптарды білу, олардың мүдделері мен бейімділіктерін түсіну, қабілеттеріне сенімді болу және т.б. - мұның бәрі жастарды жиі шатастырады, әркім бұл мәселелерді өз бетінше шеше алмайды.
Мамандық таңдау-бұл күрделі және ұзақ процесс. Тұрақты мүдделердің болмауына байланысты жасөспірімнің кәсіби өзін-өзі анықтауды кешіктіру және кейінге қалдыру қаупі бар. Бұл жалпы жетілмегендікпен, мінез-құлықтың жетілмегендігімен үйлеседі. Баланың көкжиегі мен мүдделерін кеңейту, әртүрлі іс-шаралармен танысу, жұмысқа практикалық қатысу қажет.
Егер сіз кімге оқуға баруды шешпесеңіз, онда танымал мамандықтардың тізімі пайдалы болады: экономикалық салаға тауар мамандары, экономистер, бухгалтерлер, менеджерлер, маркетологтар, риэлторлар қажет. Медицина: медбике, фельдшер, массажист, фармацевт, косметолог. Қызмет көрсету саласы: шаштараз, аспаз, кондитер, флорист, бармен, горничная, администратор, экскурсовод, аниматор, мастер маникюр және педикюр, тігінші, пішуші, шебер аяқ киім тігу бойынша, тұрмыстық техниканы жөндеу бойынша шебер, автомобиль жөндеу бойынша шебер (автослесарь), сантехник, электрик, кітапханашы және т. б. Ақпараттық технологиялар: телефоншы, жүйелік әкімші, компьютерлік теру операторы, электрондық жүйелерге қызмет көрсету жөніндегі техперсонал, деректер базасының әкімшісі. Құрылыс: прораб, сырлаушы, сылақшы, технолог, геодезист, монтаждау шебері, шатыршы, краншы, бульдозершы, ағаш ұстасы, ағаш ұстасы, бетоншы, тас қалаушы, қаптаушы, дәнекерлеуші, шыны салушы. Көлік саласы: жүргізуші, машинист. БАҚ және баспа: копирайтер, диктор, оператор, беттеуші, корректор, баспаға дейінгі маман, бүктеуші, дизайнер, жарнама беруші, иллюстратор, фото редактор, фототілші және т. б. Білімі: бала күтуші, әкім, балабақша тәрбиешісі, бастауыш сынып мұғалімі, психолог, логопед, зертханашылар. Ауыл шаруашылығы және орман шаруашылығы: агроном, машинамен сауу операторы, малшы, Жылқы өсіруші, механизатор, мал дәрігері, құс қорықшы. Өнеркәсіп: бағдарламалық қамтамасыз ету станоктарының операторы, слесарь, токарь, фрезерлеуші, болат балқытушы, доменші, ТББ бақылаушысы, химик және т.
Егер сіз кімге түсуге болатындығы туралы мәселені шешсеңіз, онда сіз тиісті кәсіби білім ала алатын оқу орындарын бақылауға кірісіңіз. Көбірек оқыңыз:
Он алты жасқа дейінгі әр оқушының, әдетте, жеке психологиялық ерекшеліктері бар. Болашақ кәсіби жарамдылық
адам өзінің мотивтерін, денсаулығын, еңбек ұжымының ерекшеліктерін және тағы басқаларын қамтитын көптеген факторларға байланысты өзгереді.
Кәсіби дамуға кедергі келтіретін немесе көмектесетін сипаттамалық ерекшеліктерден басқа, жеке қабілеттер туралы ұмытуға болмайды (Жалпы, арнайы немесе ерекше). Олар кейде болашақ мамандықты таңдаудың жанама себептеріне айналады. Балалар ансамблінде он жыл жұмыс істеген кезде және табиғи деректер болған кезде, мысалы, биші мамандығынан бас тарту оңай емес екендігімен келісіңіз. Математикадан бесеу әрқашан куә бола бермейді
бухгалтердің таланты туралы. Айқын жол міндетті түрде дұрыс емес. Химия саласындағы Үздік студент кенеттен философия факультетіне түскісі келетінін айтады.
Ата-аналар бұл шешімді наразылық үшін қабылдайды, тіпті ұруға қарсы тұрады
олар жағдай бір қарағанда көрінгеннен әлдеқайда күрделі деп күдіктенбестен тыйым салады.
Сіздің сатылмаған ниет, айталық инженер-бағдарламашы емес міндетті жүзеге асыруға өмірі ұлы, увлекающийся биологиямен.

Е. Евтушенконың тамаша сөздері бар:
"Әлемде қызықсыз адамдар жоқ.
Олардың тағдырлары планеталардың тарихы сияқты,
Әрқайсысының ерекше, өзіндік ерекшелігі бар,
Оған ұқсас планеталар жоқ"

Ата-аналарға арналған сауалнама
1. Сіз 9 сынып оқушылары сатып алу керек деп ойлайсыз ба
кәсіптік білім?
1. Иә
2. Жоқ
2. Балаңызға қандай алдын-ала дайындық курстарына баруға кеңес бересіз?
1.қызықтыратын пән бойынша тереңдетілген курстар
2.қандай да бір мамандық бойынша білім беретін кәсіптік бағдарлау курстары
3.бірнеше пәндерді жинақтайтын интеграцияланған курстар
4.басқа (дәл не)
3. Сіздің балаңыз үшін басқа білім беру мекемесінде қызықтыратын арнайы курсқа қатысу мүмкін деп ойлайсыз ба?
1.Иә
2.Жоқ
3.жауап беру қиын
4. Сіздің балаңыз үшін қашықтықтан оқыту мүмкіндігі бар деп ойлайсыз ба?
1.Иә
2.Жоқ
3.жауап беру қиын
5. Сіздің ойыңызша, сіздің балаңызға оқудың жоғарғы сатысында таңдауды анықтауға не көмектеседі?
1. Сіздің кеңесіңіз
2. дос кеңесі
3. мектепте алған кәсіптік бағдар беру білімі
4. балаға таңдауды тапсырыңыз
5. басқа
6. Сіз балаңызбен Мамандық таңдау мәселесін Талқыладыңыз ба?
7. Сіздің балаңыз қандай мамандықты таңдайды?
8. Сіз оған не кеңес бересіз?
9. Сіздің қызығушылықтарыңыз бен таңдаған мамандыққа көзқарасыңыз сәйкес келе ме?
10. Балаңызға мамандық таңдауда Сіздің дәлеліңіз не?
11. Егер бала өз мамандығын таңдауды талап етсе, сіз оған кедергі келтіресіз бе?
12. Сіздің кәсіби таңдауыңызға не әсер етті?
13. Сіз өз кәсібіңіздің қандай кемшіліктерін атай аласыз?
14. Сіздің мамандығыңыз туралы не қызықты?
15. Егер сіз өмірді жаңадан бастасаңыз, сіз өз мамандығыңызды басқасына ауыстырар ма едіңіз?
- Әрең табылады мұндай ата-аналар, олар немқұрайды мейірлі еді " мамандықты дұрыс таңдау-олардың балалары. Кейбір ересектер ұлдар мен қыздардың істеріне белсенді араласады, талап етеді, талап етеді, жұмысқа немесе оқу орнына ұйымдастырады. Басқалары балаларға түпкілікті шешім қабылдау құқығын бере отырып, кеңестермен шектеледі. Тағы біреулері: "қарашы, сен білесің"," білесің бе " дейді, бірақ егер бұл таңдау, олардың көзқарасы бойынша, сәтсіз болса немесе олар қалағандай болмаса, ренжіді.
Егер сізді қанағаттандырмайды ұйымдастыру кәсіптік бағдар беру мектебінде ұйымдастыруға болады және үй кәсіптік бағдар. Мүмкіндігінше балаңызды жұмысқа шақырыңыз. Көрсетіңіз, немен айналысады Сіздің қызметкерлері, айтып берсеңіз, олардың мамандықтары туралы. Егер сіз достарыңызға қонаққа келген болсаңыз, иелерден балаңызға өз кәсіптері туралы айтуды сұраңыз: олар күн сайын не істейді, қандай қиындықтар туындайды, мамандыққа не ұнайды.
- Құрметті ата-аналар, сіз балаларыңызды қаншалықты жақсы білесіз және оларға қандай мамандықтарды ұсына аласыз? Мамандықты таңдауға көмектесетін сұрақтарға жауап беруге тырысыңыз.
1. Сіздің балаңыз бейтаныс адамдармен оңай байланыс орната ала ма? Ол сенімділікті Оята ала ма? Қабілетті ме рұқсат етілген жатуы адамдарға көрінуі оған несимпатичными? Мүмкін взвалить өзіне бөтен қамқорлық? Біледі ме әнді әңгімелесуші? Жаншу өзіне жаман көңіл-күй? Толқуды жеңе ме? Ол бейтарап бола ала ма? Енді ол сендіру басқа да өзінің правоте?
Егер сұрақтардың көпшілігі (ал ең дұрысы - барлық), яғни "иә" болса, онда сіздің балаңызға жол ашылды сол мамандық талап ететін тұрақты байланыстар адамдар. Олардың көпшілігі - дәрігер, мұғалім, адвокат, заңгер, журналист, психолог, әлеуметтанушы, экономист, сауда немесе қызмет көрсету саласының қызметкері...
2. Егер 5 адам бірден сұрақ қойса, сіздің балаңыз шатасып кете ме? Ол өз міндеттерін ұмытпастан ұжым жұмысын ұйымдастыра ала ма? Іске қажетті ондаған күнді, есімдерді, фамилияларды, мерзімдерді бірден есте сақтай ала ма? Әңгімелесушілерді әңгіме тақырыбына қызықтыра ала ма? Ол белсенді ме? Ол мобильді ма? Бұл сұрақтарға оң жауаптар мұғалім, мәдени ұйымдастырушы, аудармашы, экскурсовод, қоғам қайраткері сияқты мамандықтарға қабілеттілікті білдіреді. Шамамыз оған және басқарушылық лауазымы.
3. Жасөспірім бір нәрсеге назар аудара ала ма? Кітаптың немесе мақаланың негізгі идеясын бөліп көрсетуге бола ма? Эссе алдында егжей-тегжейлі және дәйекті жоспар құра ала ма? Қабілетті қандай тұжырым? Ешкім мәжбүрлемеген кезде де Ақыл-ой жұмысына бірнеше сағат отыра ала ма? Бұл дағдылардың барлығы ғылыми немесе зерттеу жұмысын армандайтын адамға қажет.

Жаңартылған күні: 22.02.2021 18:12
Құрылған күні: 22.02.2021 18:12

Текст